Rail Nation Answers

1. Ας αρχίσουμε με την ερώτησή σας

Αναζήτηση απαντώντας σε ερωτήσεις

Για να βρείτε μια απάντηση, επιλέξτε μια γονική κατηγορία και, κατόπιν, τις σχετικές υποκατηγορίες της επιλογής σας, έως ότου η απάντηση εμφανιστεί από κάτω. Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που χρειάζεστε μόνοι σας, θα έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε, τελικά, μαζί μας.

Έχω μια ερώτηση σχετικά με ...

Ας μπούμε σε λεπτομέρειες:

Αναζήτηση μέσω χάρτη τοποθεσίας

Μήπως προτιμάτε αναζήτηση μέσω κάποιου κανονικού χάρτη διαδικτυακής τοποθεσίας (sitemap), όπως γνωρίζετε από κάποιο Wiki ή κάποιον κατάλογο FAQ; Κανένα πρόβλημα! Απλά περιηγηθείτε στο Answers μέσω του χάρτη τοποθεσίας για να βρείτε την απάντηση που θέλετε.

Payment problems? Αντιγράψτε την απευθείας σύνδεση προς  αυτή την απάντηση στο πρόχειρο (clipboard) του υπολογιστή σας

Next to your avatar you can find the goldbar which will forward you to the goldshop of Railnation.

In the first tab of this menu you're able to buy gold choosing your currency. When you encounter problems purchasing gold or something goes wrong while you try to pay for the gold, please send an e-mail to our Plus Support.

Contacting Plus Support

To contact Plus Support you simply need to write an e-mail to the following adress: plus@rail-nation.com, or you can use the Contact form directly in game. Click on the most left symbol at the top menu of your screen, and choose 'Support'.

Keep in mind that the normal Support is for general questions about the game. If you have questions specifically about premium options, problems with a payment and so on then plase use the category 'PLUS Support'. Write down your problem and send the message.

In the second tab you can view the queue of your current entries to Support.


Ήταν η μετάφραση καλή και κατανοητή;

Ναι   Ουδέτερα   Όχι

Απαντήθηκε η ερώτησή σας ικανοποιητικά;

Ναι   Ουδέτερα   Όχι

Ήταν η απάντηση ευκολονόητη;

Ναι   Ουδέτερα   Όχι